En ny vecka och humöret är på topp.

(Kanske inte igår morse men idag så är jag lika glad som vanligt).


I fredags var jag ju och golfade med en kollega. Det gick ganska bra. Jag var duktig sa Anders. =) Dock flög inte mina bollar en hälften så långt som de andras men lika glad för det var jag. På kvällen gick jag och David på bio och såg "Sommar med Göran". Jag skratta så att jag nästan grät. Underbart underhållande.


I lördags blev det en impulsutgång med Liina och Lollofis. Vi gick till Flustret.

Eftersom vi är bäst så stod det "Pixie + 2" på listan, man slipper både kö OCH inträde. Mohahaha

Träffade många gamla goingar den kvällen, kände att det var alldeles för längesen jag var ut på det sättet. Mer fest åt folket (Pixie).


I söndags Låg vi inne hela dagen, vanligtvis brukar jag ha alldeles för mycket spring i benen för "slappdagar" men i söndags behövdes den verkligen.



I går cyklade jag och David först hem till Liina för att lämna hennes rökstinkande jacka som hon så snällt dumpat hemma hos oss i lördags, sen cyklade vi vidare ut till gamla Uppsala och hem igen. Det var en underbar sommarkväll igår, så jag är glad över att man inte bara satt hemma.

När vi kom hem kollade på "Horton hears a who", den va inte så bra som jag hade hoppats på men den dög gott och väl för en måndagskväll.

/Pix


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0