Vuxenångest på hög nivå!

Hjälp!
 
Vad 17 ska jag bli när jag blir stor?
Vad har jag för val?
Jag skulle nog vilka yrkesutbilda mig, till typ tandläkare. Men jag har för dåligt självförtroende för att göra högskolaprovet. Har man en mamma som fick 2.0 så finns det en liten press på att man borde vara i varje fall nästan lika duktig. Och det är jag inte! Jag är inte ens i närheten. SÄMST!

Jag vill inte vara kvar i IT branchen, inte riktigt min grej, har jag kommit fram till. Jag vet heller inte om jag vill jobba inom reception längre. Det där med shift (Kvällar och helger) vill jag komma ifrån. Och inte vill jag vara timanställd heller. Timantalet kan skilja med 40 timmar månad till månad om man har otur. Det syns på lönespecifikationen att det inte är värt det.
 
Så?

Vad gör jag? Jo, jag sitter och har ångest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0