FREDAG!

Nu slutar jag jobbet om 20 minuter, underbart skulle jag vilja påstå.
Jag och kollegan Anders ska golfa efter jobbet idag. Vi får se hur det går. Det är min debut inom sporten.
Måste vara ärlig men jag är nog mest intresserad av de söta kläderna och accesoarerna man får ha.
Och ska man golfa så ska man hålla till på fågelbro annars får det vara. =)

Det har inte hänt någonting på två timmar nu, men endå lyckades jag glömma bort att jag skulle ut till en användare föt att installera ett mobilt bredband. När jag kom på det och sprang dit så va det fel kort och därav kunde istallationen endå inte göras. SÄMST, men jag fick röra lite på mig. Alltid något.

Ikväll ska jag och David se på "Sommar med Göran" på bio. Haha den lär ju vara hur kul som helst.

Nej nu står Anders och trampar av iver utanför mitt kontor, bäst att stänga av datorerna och lämna jobbet.

Bye bye bitches.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0