i'm back!

Pixie ville att jag skulle börja blogga här igen, det var tråkigt att blogga själv sa hon. Jag är ju rätt dålig på att blogga på min vanliga blogg men man kan ju ge det ett försök. Den lockar ju lite mer i och med att den är "FF", i alla fall från mina egna föräldrar, andras bryr jag mig inte om.

Ännu en ledig dag som jag inte har kommit längre än till tvättmaskinen på. Men att tvätta är ju alltid nåt. Kom nyss på att jag har suttit på sängkanten med datorn i knät i en sjukt obekväm position för att jag varit på väg där ifrån. Så nu har jag gett upp och satt mig bekvämt i sängen, har ändå inget bättre för mig. Det skulle vara att gå till gymmet då, men det är ju inte ens kul. När Linnea har slutat jobbet däremot, då blir det kul för då blir det IKEA i Dublin!

Två års väntan är över.

/ThunderPrincess(?)

Kommentarer
Postat av: Pix

Tack m´Moa du e bäst, btw så läser min mor denna men som du sa... då e de jag som får skämas inte du. haha

2009-07-29 @ 15:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0