Surprise.

I måndags ringde David och ville att jag skulle komma och möta honom på station när han kom hem från jobbet.
Gullig som jag är så avbröt jag mitt tvättande och uppfyllde hans önskan.
När jag stod där på stationen och väntade hade jag ingen aning om att jag skulle bli hysteriskt glad inom loppet av minuter.

När David dyker upp på perrongen har han i sin famn ett STORT paket. Paketet innehåller ett sminkbord.

Innan, under dagen hade jag fått ett sms där han hade skrivit att han skulle ut och köpa en pressent till mig.
Men inte i min vildaste fantasi hade jag trott att karl skulle ta bussen till Kungenskurva för att köpa mig ett sminkbord.

Inte för att skryta men... Jag har världens bästa pojkvän.   


       (Måste lägga upp bilden igen, det blev ju så underbart när det blev klart.)

And now, back to business. It´s a hard work, work.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0